måndag 1 februari 2010

förberedd upp tilll öronen

Nu har jag samlat på mig alla mina lönespecar sedan -04, studieintyg och arbetsintyg så med andra ord är jag helt redo inför mitt möte med försäkringskassan inför beslutet om föräldrapenningen. Mr klister har det lätt han, en liten lapp var allt han behövde fylla i och sen är hans klart. Men jag gillar när det är en liten utmaning och så gillar jag redovisningar också, därför har jag sorterat alla papper i kronologisk ordning och läst på om försäkringskassans olika regler och planerat flera olika sätt att redovisa min pappershög på för att göra knock out på alla regler. Bring it on, jag är redo. Nu väntar jag bara på att försäkringskassan ska ringa upp mig och ge ett datum för vår dejt. Under tiden kanske jag ska göra en power point-presentation som jag kan dra fram mot slutet av mötet som grädde på moset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar