tisdag 9 februari 2010

friiisk

Så jäkla skönt det är att vakna upp och må bra. Nu är det nya tag. Den här veckan startar en ny tenta och i den andra kursen ska en ny hemsida skapas.

Imorgon är nästa förlossningsförberedande kurs på Danderyds och på torsdag är sista profylaxen. Det betyder att det närmar sig förlossningen mer och mer. Just nu läser jag igenom en bok som går igenom hela förlossningsprocessen trots att Mormor strängt har förbjudit mig från att läsa böcker om förlossningen. Hennes motto är att hon har klämt ut totalt fem ungar och klarar hon det så ska jag klara av att få ut en. Så sant, så sant. Jag tror det är för att jag längtar så mycket som jag måste läsa om det hela tiden. Vid det här laget är jag egentligen så teoretiskt förberedd jag kan vara och längtar bara till det stora slutprovet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar