fredag 26 februari 2010

Devil's Food Chocolate Cake

Yesss, du läste rätt idag ska jag mumsa i mig Devil's Food Chocolate Cake. Det är en chokladkaka men choklad omringad av choklad and some chocolate on top. I like it.

Något ska man ju få ut av att ha syrran på besök.

Idag är jag öm inuti min mage. Känns som insidan av magen är full av blåmärken från tryckandet igår. Tänk om Lillen också har fått blåmärken.

Har läst på lite om kejsarsnitt, lite om riskerna för mig och Lillen. Positivt är att det inte finns några direkta risker för Lillen (men en himlans massa "myter") och för min del gäller det bara att bli vän med tanken på att bli uppsnittad och få ryggbedövningen som jag har varit lite rädd för att få.

Men jag tänker positivt, jag behöver inte oroa mig för att spricka en endaste cm eller oroa mig för urinläckage i flera månader efter förlossningen :)


1 kommentar:

  1. Hej! Jag har bara positiva erfarenheter av ryggmärgsbedövning, har tagit det under båda mina förlossningar. Den räddar dig genom hela förlossningen är min åsikt. Mina vänner har också tagit det och det har varit lyckat för dem också. I rätt tid är den bäst! Kram och lycka till! Malin

    SvaraRadera