lördag 13 februari 2010

ikea

Det blidde inga plastglas på IKEA så jag behövde inte be om ursäkt till Gud. Dock fick jag skicka en snabb ursäkt till honom då jag var den enda närvarande som inte tog emot nattvarden under gudstjänsten. Men helt seriöst, vitt bröd och rödvin till en gravid med halsbränna borde Gud själv förstå att han inte kan bjuda på. Hade han slängt fram en kanna kall mjölk hade den här kvinnan sprungit fram och bjälkat i sig som om det inte fanns en morgondag.

Lyckligtvis hade de mjölk på IKEA, jag tror jag drack totalt 8 glas och Mr skämdes. Jag fick hejda mig till sist men köpte en mjukglass på vägen ut. It's frozen milk :)

Sen vi kom hem har jag druckit ytterligare två glas mjölk och ska nu snart hugga in på mitt tredje glas.

Nu gnäller Mr för att jag sitter vid datorn, han blir grinig så fort jag tittar på den. Han pratar högt och försöker säga roliga saker och ställa massa frågor för att jag ska släppa datorn och leka med honom istället. Han vinner. Hejdå dator!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar