lördag 13 februari 2010

utvilad

Jag är inte trött idag! I natt bunkrade jag upp med massa kuddar runt mig så att jag var tvingad att sova på min vänstra sida hela natten. Kanske hjälpte det. Eller så var det för att jag inte behövde bli väckt av Mr's väckarklocka långt innan tuppen stigit upp.

Idag har vi gjort absolut ingenting. Vaknade av att Mr kollade på OS-klipp och sen åt vi frukost vid tv:n och har kollat på OS-invigning och OS-prat hela tiden.

Snart ska vi bege oss till IKEA för att köpa en badbalja och en sovdyna-aktigt till lillisen. Sen kanske vi gnagar i oss en liten köttbulle också, vem vet. Just ja, så måste vi köpa nya glas, av plast. Jag vet inte vad som hänt med oss på senaste men vi slår sönder våra glas på rullande band och då kom jag på att den bästa lösningen är okrossbart glas. Skitbra om jag får något graviditetsutbrott och ska kasta ett glas efter Mr, jag kan plocka upp det och kasta det igen!

Efter IKEA ska Mr spela på gudstjänst och jag kanske ska passa på att be om guds förlåtelse för att jag planerar att köpa plastglas i syfte att kasta dem på min älskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar