tisdag 23 februari 2010

curling

Igår försökte jag hålla mig vaken och se på min första curlingmatch men helskotta vad segt det var så jag fick gå och lägga mig.

Fråga jag har om curling: Vad betyder det när de skriker två, sex, åtta eller någon annan siffra?

Idag ska jag bege mig ut i Stockholms lokaltrafik och se om jag kan ta mig levande till och från Lidingö. Idag är nämligen dagen då jag ska fördjupa min relation med försäkringskassan och vi ska ingå löften med varandra. Jag måste även fixa med e-legitimation för det är tydligen där jag ska styra föräldrapenningen från sedan. Jag tror jag har e-leg, men jag förstår mig inte på det. Tiden börjar bli knapp, allt det här måste fixas innan Lillen kommer.

Veckoplanen för den här veckan är:

Tisdag: F-kassa, göra hemsida och skriva rapport.
Onsdag: Plugga, luncha hos Åsa, handboll i eriksdalshallen YIF-Hammarby och på kvällen dyker Anna och Linus upp.
Torsdag: (förhoppningsvis) vända på Lillen, umgås med Anna och Linus (och kanske plugga lite).
Fredag: Plugga och göra hemsida, umgås med Anna och Linus.
Lördag: Plugga och göra klart hemsida.
Söndag: Packa väskorna och åka till skåne!

Anna och Linus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar