onsdag 20 januari 2010

cravings

Visst är Dr.Pepper sjukt gott? Men den måste vara kall, är den ljummen blir det bara blask och massa pysrapar.

Nu har jag börjat komma igång med kurserna. Nu jäklar ska vi designa webben gott folk. Jag kör hårt ut nu.

På tal om cravings så slog jag precis ihop ett recept i mitt huvud och sprang ner till snordyra ica gärdet och inhandlade ingredienserna. Så nu blir det chili och paprika-köttfärsfyllda crepes till middag idag. Men ingen Dr.Pepper för den dricker jag upp nu.

Igår på bion så tror jag att lillen tröttnade på filmen. Mot slutet, ni vet när musiken kör på som mest, alla vapen skjuts av på en gång och alla skriker så högt de kan och hela biosalongen vibrerar av ljudet, då sparkade han runt som tusan i min mage. Vi undrade nog vad det var för högljudda grannar som flyttat in brevid honom och bankade i väggar o tak för att få lite lugn och ro igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar