onsdag 13 januari 2010

sweet dreams

Idag passade jag på att sova rekordlänge eftersom jag jobbade på så bra igår med hemsidor och inlämningsuppgifter. Många timmar i drömmarnas land ledde till många drömmar. Först lackade jag på Idol-Calle för att han haft vår lilla bebis med sig i en bil och kört runt som en galning och kört ner för jättehöga trottoarkanter så avgasröret gått av. Han fick sig en bra utskällning.

Sen hade de byggt om öresundsbron så den var jättesmal och hade bara ett räcke på ena sidan. Vattnet var alldeles turkost och vackert men jag fick svindel av att vara uppe på bron. Havet var jättedjupt och bron var för nära vattenytan så gigantiska (jag menar GIGANTISKA) valar dök i vattnet och krossade bron. I vattnet seglade stora piratfartyg men de var små som tändsticksaskar jämfört med valarna så alla skeppen kantade eller krossades när valarna hoppade fram i vattnet. Vi åkte i en husbil på bron som sedan blev en båt men även den sjönk av valarna. (Valarna var inte elaka, de tittade på mig med jättesnälla ögon, de förstod bara inte att de råkade skada folk när de simmade fram. Alltså var det människorna som byggt bron som var skyldiga, inte valarna). När vår båt sjönk var jag den enda med flytväst. JAg hade ett litet barn på mina axlar när jag simmade i vattnet och alla runt om mig fick hålla sig fast i min flytväst. Så ingen dog eller skadade sig.

Sen var jag med i Let's Dance, men eftersom jag är gravid så kunde jag aldrig gå upp på scenen och dansa så jag fick vara Hallåa istället sen gick jag med min fina dansklänning inne i en mataffär där Emilie visade mig att alla hyllor var fastkedjade för att ingen skulle sno med sig hyllorna hem. Varorna vat dock inte larmade eller fastkedjade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar