måndag 18 januari 2010

nya tag

Nu är det dags för nya friska tag. Två nya kurser startar idag. Jag startar sen.

Idag är en klassisk introduktionsdag och jag har läst all info om kurserna, registrerat mig, lagt in min presentation, kollat över schemat och reserverat kurslitteraturen.

Det var allt vad studietid jag ska ägna mig åt idag. Imorgon har jag förhoppningsvis blivit aktiverad och har tillgång till alla internasidor så jag kan komma igång med de första uppgifterna. Det är relativt lågt tempo de första veckorna men jag ska jobba på så jag hinner med så mycket som möjligt nu i början av kurserna så jag kan föda i lugn och ro sen.

Det är Kommunikation och omvärldsbevakning samt Webbdesign som mitt kloka lilla huvud ska ägna sig åt.

Jag är laddad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar