tisdag 26 januari 2010

rosa rosa

Jag läser som sagt en kurs i webbdesign nu. Uppgift 1 var att göra en webbsida som ska fungera som en portfolio för alla uppgifter under kursen. Mina kunskaper i att bygga webbsidor är inte direkt avancerade men lite kan jag i alla fall. Tanken är att vi ska bygga vidare på sidan under hela terminen.

Så jag kastade ihop en snabb liten presentation och en grund till min sida. När jag var klar slogs jag av att mitt färgval faller varje 5-årig flicka i smaken. Flera nyanser av rosa :)

Jag som aldrig varit så rosa av mig. Bedömmer man utifrån min sida verkar det vara en favoritfärg :)

Här kan ni kika på det rosa mästerverket om ni vill. Kisa gärna lite med blicken i början så att ni inte riskerar en rosa prick på ögat för resten av dagen.

http://www.fc.lnu.se/~jc222ab/webbdesign/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar