torsdag 28 januari 2010

Kvarteret Skatan

Nu varvar vi ner den här kvällen med en kopp te och Debatt på tv.

Vi är nyss hemkomna från nypremiären av Kvarteret Skatan. Mycket underhållande, helt klart värt att se Glans och Batra är stjärnor som alltid men mest överraskande var att Rakel Mohlin var oerhört bra. Jag har aldrig varit så jätteimpad av henne tidigare men nu tyckte jag att hon var fantastisk.

Innan teatern var vi och åt kinamat och jag tog som vanligt fyra små rätter. Varför beställer jag aldrig något annat? Jag ska aldrig mer gå på kinarestaurang för jag är så tråkig.

Nästa vecka kommer systeryster och hälsar på hela veckan! Göööööttans, då har jag någon som kan hämta vatten åt mig när som helst och hjälpa till att få upp mig ur soffan och göra massa andra slitgöra åt mig! Jag längtar!

Nu värker det i min mage, undrar om det är så här värkarna kommer att kännas sen. Det vet jag inget om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar